Funderar på att ta upp lite bloggande igen.

Jag ska nog börja blogga igen, men som det brukar vara så har man lust en dag och sen går det en vecka till nästa inlägg osv... hehe.
Jag har vaknat för en stund sen och funderar på att plugga lite körkort (men fan vad tråkigt det är!) och sen bara ta det lugnt idag.!Har ont i magen rätt ofta, funderar på om jag är känslig för mjölk :( Jag som älskar mjölk och glass och allt vad det nu är!



När inget funkar så står du där med mig<3








Väldigt gammal bild! :)

Kommentarer
Postat av: tjockismamman

Så är det ju ibland att man har mera lust o skriva på sin blogg.. Man lämnar ju ut sig rätt så mycket när mans kriver m.m men det är också en BRA verktyg man kan använda och ventilera tankar och funderingar..

Bloggen var min ventil när vi fick göra sen abort på våran lilla kille i v 20+..



Beklagar verkligen förlusten av barnet HEMSKT att behöva uppleva och sådan DÅLIG mottagning ni fick är HEMSKT.. hoppas du/ni mår bra nu..

Jag brukar oftast säga att livet brukar oftast inte ge någonting man INTE klarar av..



Hoppas du bestämmer dig o blogga mera ;)

Hittade hit från juksele..

2012-02-01 @ 20:17:23
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0