ÄNTLIGEN!

Idag är jag HELT av med huvudvärken! Gick upp i morse med dunkande huvudvärk och gjorde te med mycket socker och åt saltgurkor och kakor till frukost (haha störd frukost, jag vet!) och efter det gick det konstigt nog över! Så jag joinade min älskling i duchen och stod och duschade hur länge som helst. Sån frihetskänsla efter att bara kunnat stå upp i ca 2 minuter innan jag känt det som att benen viker sig under mig. Sååå nu har jag varit i farten igen och städat och vikt kläder och dammsugit. Måste säga att det är ju så jääkla skönt att ha det rent och snyggt på mitt sätt igen (perfekt typ) ;) Lyssnar på musik och tar det lugnt nu eftersom att bara för att det känns bra så kanske det inte är heelt bra med mig ännu, huvudvärken kan slå till ganska plötsligt ni som vet vad jag pratar om. Men sjukt skönt så länge jag slipper den. Känner mig äntligen lite mer normal och glad igen efter allt
som hänt.
Du är det bästa som hänt mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0