Bada med älskling

Nu har vi precis ätit middag, det fick blir fiskpinnar med bea sås och pulvermos, trots den enkla maträtten lyckades jag bränna fiskpinnarna (fast bara på ena sidan). Det var dock gott iallafall :P tidigare var jag på stan och skulle gå in och kolla lite på Åhlens där jag träffade Carro, som är en gemensam vän till mig och Ilja, som var där och skulle köpa en present till sin kompis som fyllde år igår. Vi gick och pratade om allt möjligt en stund, det slutade med att jag köpte 3 ljus, två turkosblå och ett rosa. Sen gick vi till McDonalds och köpte varsin milkshake (jag har blivit TORSK på det sen jag blev gravid btw!!) och satt och snackade lite om förlossningar och sånt, det enda jag är LIVRÄDD för just nu, klarar inte av sprutor, började fan nästan gråta idag när jag bara skulle ta blodprov.. Sen mötte jag Ilja när han slutade jobbet, så gick vi och handlade badsalt som skummar som vi ska använda nu i ett bad tillsammans med ett av våra ljus :)
Puss puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0