Första yrseln

Fick min första yrsel"attack" igårkväll. Det var SKITläskigt, kändes som jag satt på en båt, ena stunden satt jag helt rakt och sekunden senare höll jag på att ramla framåt typ som hela kroppen slängdes framåt utan att jag kunde göra något åt det. Jag tror att jag höll på att svimma så det var tur att jag satt ner. Min gulliga pojkvän hämtade vatten och frågade sin mamma hur det var när hon var gravid så att jag inte skulle oroa mig, haha så söt! Hon sa iallafall att det kan vara så mellan 12e och 20e veckan och att hon till och med svimmade när hon var gravid, så sa hon att jag skulle ha frukt eller något sött med mig hela tiden eftersom det kan hända närsomhelst att jag får en sån yrselattack igen(lågt blodsocker tydligen). Skulle ju inte vara så roligt om det hände på stan att jag svimmade eller liknande. Men då vet jag ju att jag är i ungefär 12e veckan nu då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0