Goder morgon!

Hej och god morgon! Jag vaknade klockan 8 av att Ilja skulle gå upp och spela och tyckte jag kunde sova vidare, fast det gick inte så bra eftersom jag en stund senare ville gå upp jag med.  Då värmde jag pannkakor från igår med sylt och grädde (skitgott till frukost tänkte jag tills jag tog första tuggan) som smakade VITLÖK och det var ju inte alls så himla nice längre då.
Jag undrar om mitt smak och luktsinne har förändrats på grund av att jag är gravid, men blir man verkligen förändrad REDAN? Jag är ju bara i 3e månaden snart/precis.. Hahah jaja, det blir spännande! Får se vad jag får smaka för roliga saker då. Det hade ju varit nice med vitlök till den mesta maten iallafall, det är ju himla gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0