Hund

Har haft ont i magen idag, jag vet faktiskt inte riktigt vad som gjort den så orolig men det är inte kul, blir att se lite tv eller spela snart. Älskling har ju köpt pringles eftersom det är fredag :) Nu ska jag kolla lite på hundar på blocket ;) Ska inte köpa någon ännu men när vi flyttar så kommer vi skaffa en så småning om. Jag letar efter en hund som man kan gå långa promenader med, så himla fint här i Uddevalla nu på hösten, sen är våren och sommaren jättefina årstider här också. Vintern har jag ju inte träffat på här än men det låter inte så jätteroligt, det var tydligen 20- förra året här. BURRR!! Skriv gärna en komentar om du har förslag på en bra hund som skulle kunna passa :)
Nej, in på Blocket och kolla lite nu, sen kanske spela lite eller se tv. Puss på eer!

Kommentarer
Postat av: Cilla

BILDEEEER!!!!!!!

2011-10-22 @ 08:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0