Köpt dom första kläderna idag

Idag har jag och älsklingen varit på körlektion, jag började och sen hade han sin direkt efter mig :) Efter det ville jag gå lite på stan med honom och då gick vi in på Åhléns och jag hittade tre par bebisstrumpor för 59 kr. Så jäävla söta, de är så små att de passar på mina tummar. Jag köpte två stycken för 1-2 mån bebisar och det tredje paret var för 4-5. Ett par var lite rosa och lila men för mig gör det inget för de är väldigt könsneutrala ändå (jag kan lägga in bild sen). Vi har bestämt att vi inte vill veta kön så därför kommer vi handla allt i färger som passar båda könen tills vi vet vad det blir ;) Jag skulle själv gärna vilja ha en tjej eftersom det finns såå himla mycket söta tjejkläder, typ spetsar och små klänningar, sen så är rosa en stor favorit för mig när det gäller färger och jag skulle inte klä en pojke i en rosa spetströja med glitter, jag menar inte att allt kommer att vara rosa bara för att det blir en tjej isåfall heller. SJÄLVKLART blir jag lika glad vad det än blir för något!

Annars har jag fått ASONT i ryggen, musklerna mellan skulderbladen, jag kan inte ta ett djupt andetag utan att det hugger till något så j*vligt i ryggen, och rör jag mig när jag suttit still så gör det också fruktansvärt ont! Funderar på om jag kanske börjar få lunginflammation eller något om det blir värre. Jag hoppas inte det. Ilja är dock världens bästa pojkvän som masserade där när vi såg film.
Nu ska jag försöka få ordning på mitt the sims 3 spel och spela lite precis som Ilja sitter bredvid mig och gör just nu, han tycker jag skriver så mycket. haha. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0