Läskig grej!

Idag har vi varit på torp igen. Glömde dock ta med giraff tröjan och det tillbaka eftersom en mössa som ingår inte fanns med till den klädseln vi köpte. Ilja är nu överlycklig eftersom han ÄNTLIGEN fått sitt battlefield 3, som han för den delen inte kan spela förrän ikväll iallafall eftersom han jobbar till 7. Efter torp hade jag körlektion och han fick sitta kvar och plugga eftersom jag blev arg på honom så han fick inte åka med, haha stackarn! Jag fixade så mitt aktivitetsstöd från arbetsförmedlingen kommer in direkt på mitt konto (sånadära vuxen stuff ni vet) och sen delade vi på en milkshake innan jag skulle åka hem.
http://www.youtube.com/watch?v=V5dtIY2Ea9A
En läskig sak som hände inatt när jag gick på toa (man kissar ju typ halva dagarna när man är gravid känns det som) var att jag blödde lite, jag trodde jag fick missfall och grejer men Ilja lugnade ner mig och så kollade vi på internet och då är det tydligen ganska vanligt att sånt händer, antagligen någon slags mellanblödning eller vad det kallas.. Som tur är var det inget mer än så och det har inte kommit något mer idag eller så och det är otroligt skönt! HU! Jag var riktigt orolig där ett tag. Ilja erkände också efteråt att han blev rädd och orolig när jag kom in och sa det men vågade inte visa det eftersom jag redan var så rädd själv. The perfect gentleman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0