Avundsjuka unge!

Är hemma själv fortfarande, lyssnar på musik och sjunger för mig själv, tur för alla som inte är hemma och hör eftersom Ilja alltid ber mig hålla tyst (fast jag vet att han bara är jätte avundsjuk för att han inte kan sjunga lika fint som mig så då brukar jag sjunga högre eftersom jag vet att han i sitt undermedvetna vill att jag gör det, respons på det = 100% håll käften) synd om svartsjuka människor som är avundsjuka på min bästhet! Iljas bror var nyss här och satt och pratade lite, frågade lite om hur det går med körkortet och så, det var trevligt med lite socialt umgänge eftersom jag tror jag var på gränsen att börja prata med mig själv mellan mina (lägg märke till mina, för ja, jag kan fler än en) ljuva stämmor när jag sjunger ihop med till exempel Adele (där jag personligen tycker det låter finare när jag sjunger MED). Men en karriär som eremit kan väl också vara en möjlighet kanske.
JAHAJA! Nu ska jag fortsätta sjunga och lyssna på ASBRA musik! Hej o hå!
En bild säger mer än 1000 ord eller vad hette det....? Min katt verkar gilla när jag sjunger för henne (hon går ju inte iväg iallfall)...  Självförtroende boost till min sångröst, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0