Myspys och barnkläder

Har legat och myst med älsklingen och sett nyaste transformersfilmen när vi vaknade, nu lagar jag mat och han fixar aioli (det är meningen att han ska göra det) men springer mest runt och dansar och sjunger på egna rap texter till beat på youtube haha. Han är duktig! :) Fick nyss reda på att en av mina bästa vänner är gravid nu också i nästan samma vecka som jag fast hon vet inte exakt hur långt gången hon är. Det är riktigt kul! Efter maten ska vi åka till torp och köpa kläder till bebisen som jag kollat ut för över en vecka sen. Sen ska vi handla mat när vi är där också. Hoppas alla har en bra dag! Vi hörs senare med lite mer bilder och kanske en på magen också om jag har lust ;) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0