Något jag verkligen hatar!

Idag känns ryggen lite bättre, kanske beror på att jag fick sängen för mig själv nu på morgonen och kunde sträcka på mig eftersom Ilja skulle hjälpa sin låtsaspappa på hans körskola eftersom han pratar ryska och inte är så bra på svenska. Nej, jag kan säga att är det någonting jag just nu HATAR i den här världen så är det sängen vi sover i! Fy alltså. Första proiritering när vi får en egen lägenhet blir en NY dubbelsäng!
När jag vaknade så kollade jag ner på magen och blev förvånad över hur stor den börjar bli! Jag får ju redan ångest över att gå upp i vikt, och mina favoritbyxor är redan för små! Förresten, den 25e, alltså på tisdag, ska jag till MVC för första gången och får då också veta vilken vecka jag är i exakt, dom ska ta blodprov och sånt, och jag är jätterädd för nålar när andra ska sticka mig med dom! Usch!
Men men, det blir spännande att få veta mer :) Så får vi hoppas att barnmorskan jag ska få träffa är bra också. Nu ringde min älskling från affären och föreslog pasta carbonara! Precis vad jag var sugen på. Sen kan jag skryta om att han jobbat som kock och även köksmästare hela sommaren så han är ganska så gryyym på att laga mat ;)
Btw, ang bilderna så hade jag inget batteri på kameran igår men ska lägga upp lite bilder idag. Jag LOVAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0