Första besöket :)

Idag har jag jobbat. Har inte känt av magen så himla mycket heller, SKÖNT! En annan som har praktik där är nästan i samma vecka som mig kom det fram idag när vi pratade lite under tiden som vi packade upp varor, riktigt kul :) Enda skillnaden är bara att hon har två barn sedan innan, hon är dock bara ett år äldre än mig (alltså 20 år).
Sedan så hämtade min gulliga morfar mig och körde mig till mitt SISTA samtal på BUP, uppföljare av allting, vilket känns sjukt skönt! Vad vi pratade om behöver ni inte veta ;) Dom har kontakatat mödravården åt mig också eftersom jag inte kunnat få tag i dom pga deras DUMMA telefonsvarare. MVC kommer iallafall att skicka hem brev imorgon och ger tid till mig i oktober för mitt första besök. Jag tror det är då det verkligen kommer att sjunka in att jag och Ilja varkligen kommer ha barn snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0